enter-article מערכות אזעקה - על ציידים ועל עורבים - הבית
אזעקות » מאמרים וחדשות » מערכות אזעקה - על ציידים ועל עורבים

מערכות אזעקה - על ציידים ועל עורבים

נתונים סטטיסטיים מצביעים על כך שפריצות הן אחת העבירות הנפוצות ביותר בישראל, נכון לשנת 2008, נרשמו 45,000 אירועי פריצות שדווחו למשטרה. מתוכם, רק בכ-7% מהמקרים התגלו חשודים, ואילו רק במקרה אחד מתוך מאה מקרי פריצות הוגש כתב אישים.

בשל אותם נתונים עגומים, יותר ויותר משקי בית פרטיים ובתי עסק בישראל מבקשים למגן את עצמם באמצעות רכישת מערכות אזעקה מתקדמות.

בשורות הבאות נערוך היכרות עם שתיים ממערכות האזעקה המתקדמות ביותר בארץ ונלמד את יתרונותיה של כל מערכת.

מערכות אזעקה האנטר פרו G

מערכת אזעקה מדגם האנטר פרו מעניקה מענה הן למשקי בית פרטיים והן לבתי עסק. המערכת פותחה בקפידה בהתאם לסטנדרטים הגלובליים של שוק מערכות האזעקה, ושואפת לספק אמינות, איכות ומנגנון ידידותי למשתמש.

מערכות אזעקה מדגם האנטר פרו הן למעשה מערכות משולבות, הכוללות מערך של שמונה תתי מערכות, שמונה לוחות מקשים ו-32 אזורי קווים אלחוטיים. למרות מורכבות המערכת, מערכות אזעקה מדגם האנטר פרו הן גם קלות מאוד לתפעול.

כדי להבטיח מיגון מקסימלי, מערכות אזעקה מדגם האנטר פרו מאפשרות דיווח למוקדים הן טלפונית והן באמצעות רדיו. בנוסף, לכל מערכת קיים מנגנון שנועד לבצע זיהוי של חוסר תנועה באזורים שנמצאים בטווח כיסויה של המערכת.

במערכת קיימים לא פחות מ-24 קודי משתמש שונים ועוד 24 שלטים אלחוטיים בעלי רמת הרשאות שונות עבור כל משתמש שהוגדר במערכת. המערכת מציעה מספר רמות אבטחה, הכוללות קוד שוד, קוד דלת וקוד ראשי כמו גם שלט שבו ניתן לעשות שימוש כדי לשלוט בהגדרות המנגנון.

יתרונותיה של מערכת אזעקה האנטר פרו G

מערכות אזעקה מדגם האנטר פרו G מכילות מספר יתרונות מרכזיים שהופכים אותן לאידיאליות בתור מערכות אזעקות לבית וגם לעסק. ראשית כל, מנגנון המערכת מאפשר דיווח לשני חברות המוקד ושימוש בפרוטוקולים שונים.

בנוסף, באמצעות מנגנון המערכת ניתן להגדיר מספר הוראות כגון הגבלת זמן נטרול האזור ודיווח על התחלת השהיית הכניסה.

על מערכת האזעקה ניתן לשלוט באמצעות מנגנון אלחוטי שניתן להפעלה גם באמצעות מחשב אישי מרוחק דרך רשת האינטרנט. מנגנון ההפעלה של מערכת האנר פרו G נועד למנוע אזעקות שווא באמצעות סדרת פעולות כמו הנתיית אזורים, רגישות אזורים ומונה פולסים.

על פימא יצרנית האנטר פרו G

מערכות אזעקה האנטר פרו G שייכות לבית היצרן פימא, שנוסד כבר בשנת 1989 במטרה לספק פתרונות אבטחה ומיגון לבתים פרטיים ולעסקים. כיום, יצרן פימא נחשב לאחד המובילים בתחום מערכות הגילוי והאזעקות במדינה.

מערכות אזעקה עורב מדגם Power wave

מערכות אזעקה מדגם עורב נחשבות גם הן למערכות מתקדמות. מורכבות מנגנון האזעקה עומדת ביחס הפוך לקלות שבה ניתן לתפעל אותה, ולכן גם היא נחשבת למערכת מאוד ידידותית למשתמש.

בדומה למערכת ההאנטר, גם מערכת העורב מורכבת מכמה תת מערכות, שלוש במספרן, בעוד שהמערכת הראשית משמשת כמרכז בקרה ליתר תת המערכות ולמעשה מתפקדת בשיטת 'הבית החכם'. כל תת מערכת מורכבת ממספר מנוי שונה, כך שבעת הפנייה למוקד אפשר לאתר ביתר קלות את מוקד הבעיה.

מערכות אזעקה עורב יכולות לפקח על 8-16 אזורים המוגדרים כמוגני נתק וחבלה (כמות שנחשבת מוגבלת יחסית). בנוסף, קיימת אפשרות לחבר מקלט אלחוטי ועד 16 אמצעי גילוי הפועלים על בסיס אלחוטי. את מנגנון מערכת ההפעלה ניתן להגדיר בהתאם לנוחיותו של המשתמש, כאשר האופציות הקיימות הן מצב מיידי, מותנה, מושהה, אלחוטי וכו'.

יתרונותיה של מערכת העורב

בדומה למערכת ההאנטר פרו, גם מערכות אזעקה מדגם עורב מאפשרות כמה פרוטוקולים וחיוג של עד שישה מספרים השמורים במנגנון הפנימי של המערכת במקרה חירום. בנוסף, קיימת אפשרות דיווח לזימונית ואפשרות לשייך הודעות קוליות שהוקלטו מראש.

כל תת מערכת מאפשרת התניית שני זמני יציאה שונים, בעוד שלכל אחד מהאזורים הנמצאים תחת שליטת המערכת ניתן להגדיר עד 16 זמני השהיית כניסה נפרדים. בנוסף, ניתן לקבוע הרשאות שונות לכלל המשתמשים במערכת. מנגנון דומה לכך קיים גם במערכת ההאנטר פרו.

במערכת קיימות 8 נקודות פיקוד נפרדות עליהן ניתן לשלוט באמצעות הטלפון, שלט אלחוטי, לוח מקשים או שלט מרחוק. כמו כן, במערכת קיים מנגנון הנועד למנוע אזעקות שווא.

מערכות אזעקה של היצרן עורב, נחשבות למערכות אזעקה זולות יחסית, אך בהתאם לכך גם אזורי הפיקוח שלהם מוגבלים מאוד, ביחס למערכות אזעקה של היצרן פימא שיכולות לכסות עד 96 אזורים בדגמים מסויימים, בשל כך, מערכות אזעקה מדגם פימא נחשבות למערכות האזעקה המובילות בתקן הישראלי.

רוצים לדעת מהם המחירים הממוצעים עבור התקנה ותיקון מערכות אזעקה? היכנסו למחירון מערכות אזעקה המקיף שלנו.


עוד באותו נושא

מיגון חלונות נגד פריצה - המדריך המלא

מיגון חלונות נגד פריצה - המדריך המלא

חלונות הם לא רק אלמנטים אסתטיים של בית; הם ממלאים תפקיד מכריע באספקת תחושת ביטחון  כללי במרחבי המחיה שלנו. הבטחת אבטחת החלונות שלנו היא...

בית חכם מציג  – לעקוב אחר הבית מכל מקום

בית חכם מציג – לעקוב אחר הבית מכל מקום

מערכות בית חכם משדרגות פלאים את בטיחות ונוחות הבית גם כאשר אנו בתוך הבית וגם כאשר אנו מחוצה לו לפני כ-30-20 שנים, מי היה מאמין שניתן יהיה לשלוט...

אפליקציות לבית חכם – מאבטחים במאה ה-21

אפליקציות לבית חכם – מאבטחים במאה ה-21

כשאנחנו רוצים לחוש ביטחון אנחנו מתקינים מצלמות ביטחון במקומות שונים בבית או בעסק. כיום, אפשר לראות את המצלמות מכל מקום ובכל זמן... בטלפון הנייד   התקנת...

אזעקות אלחוטיות – מיטב דגמי האזעקות האלחוטיות

אזעקות אלחוטיות – מיטב דגמי האזעקות האלחוטיות

מערכות אזעקה אלחוטיות אינן דורשות הכנה מוקדמת להתקנתן והטכנולוגיה שלהן מתקדמת ואמינה יותר בזיהוי כניסה לא חוקית לבית מאזעקות קוויותישראל...

קוראים לכם מלמטה – על אינטרקום ובית חכם

קוראים לכם מלמטה – על אינטרקום ובית חכם

כולנו טובים, כולנו חכמים, אמרו לנו לא פעם. ועדיין, לפעמים הבית שלנו מעט חכם מאיתנו, וטוב שכך. עם ההמצאות הרבות בתחום האבטחה האלקטרונית, אין מקום...

string(20) "categoryאזעקות"